Strona główna / FAQ – częste pytania

1. Gdzie można znaleźć zasady użytkowania i konserwacji Mebli Wójcik.

Każda bryła posiada załączoną instrukcję montażu, gdzie na ostatniej stronie znajdują się właśnie zasady użytkowania i konserwacji mebli. Gorąco zalecamy do stosowania się do tych zaleceń w celu lepszej ochrony oraz wydłużenia czasu użytkowania mebli.

2. Czy na zakupione w salonach meble otrzymuję gwarancję? Jeśli tak, to na jaki okres?

Zgodnie z przepisami Praw Konsumenta na meble marki MEBLE WÓJCIK obowiązuje rękojmia w okresie 2 lat od momentu zakupu/wydania towaru. MEBLE WÓJCIK nie udziela gwarancji producenta.

3. Czy ceny przedstawione na stronie internetowej Meble Wójcik są cenami obowiązującymi w salonach w Polsce?

Ceny na stronie internetowej marki Meble Wójcik są cenami rekomendowanymi. Jednak każdy z salonów ma pełną dowolność w ustalaniu swoich cen, po których sprzedawane są produkty marki Meble Wójcik, stąd sugerujemy każdorazowe sprawdzenie ich w odpowiednich salonach. Wykaz placówek znajdziecie Państwo tutaj .

4. Czy marka Meble Wójcik posiada swoje własne salony?

Nie. Cała sprzedaż prowadzona jest w salonach partnerskich, z którymi współpracuje marka Meble Wójcik. Pełna lista znajduje się w dziale ‘Sieć sprzedaży’

5. Czy istnieje możliwość zakupu mebli przez Internet?

Marka Meble Wójcik nie prowadzi sklepu internetowego ani sprzedaży elektronicznej swoich produktów. Istnieje za to możliwość doboru produktów z oferty i kalkulacji cen – z wykorzystaniem kalkulatora cenowego. Do zakupu wybranych produktów zapraszamy do salonów mebli, w ramach których znajdują się stoiska marki Meble Wójcik. Adresy salonów partnerskich znajdą Państwo w dziale ‘Sieć sprzedaży’

6. Gdzie mogę dokonać zakupu produktów marki Meble Wójcik?

Produkty marki Meble Wójcik dostępne są w ponad 300 salonach w całej Polsce. Aby znaleźć salon najbliższy miejsca zamieszkania, zapraszamy do działu ‘Sieć sprzedaży’
Meble marki Meble Wójcik sprzedawane są wyłącznie w paczkach do własnoręcznego montażu. Niektóre ze sklepów partnerskich oferują usługę montażu mebli, zatem prosimy w tej sprawie o kontakt bezpośrednio ze sklepem.

7. Czy można zamówić meble zmontowane?

Meble marki Meble Wójcik sprzedawane są wyłącznie w paczkach do własnoręcznego montażu. Niektóre ze sklepów partnerskich oferują usługę montażu mebli, zatem prosimy w tej sprawie o kontakt bezpośrednio ze sklepem.

8. Czy istnieje możliwość domówienia pojedynczego elementu, który uległ zniszczeniu?

Jeśli uszkodzenie mebla nastąpiło z winy użytkownika, istnieje możliwość domówienia poszczególnego elementu w ramach reklamacji płatnej. O szczegóły prosimy pytać w sklepie, w którym dokonany był zakup.

9. Jaki jest czas realizacji reklamacji?

Producent zobowiązuje się do zrealizowania reklamacji w jak najkrótszym terminie.
Decyduje data zgłoszenia reklamacji przez sklep partnerski,nie przez Klienta indywidualnego.
Prosimy o uzgadnianie wszelkich szczegółów dotyczących reklamacji ze sklepem, w którym dokonany był zakup.

10. Jaki jest czas realizacji zamówień?

Czas realizacji zamówień to maksymalnie 2 tygodnie od daty złożenia zamówienia przez sklep partnerski.

11. Czy można domówić jakiś element pod indywidualny wymiar Klienta?

Marka Meble Wójcik oferuje wyłącznie gotowe rozwiązania w postaci systemów bądź pojedynczych mebli. Bryły dostępne są jedynie w specyfikacji prezentowanej w katalogu bądź na stronie internetowej i nie ma możliwości realizowania indywidualnych zamówień.

12. Czy meble są dostępne w innych wariantach kolorystycznych?

Wszystkie systemy marki Meble Wójcik dostępne są jedynie w kolorystyce prezentowanej w katalogu i na stronie internetowej.

(Producent zastrzega, iż kolory prezentowane w katalogu bądź na stronie internetowej mogą nieznacznie różnić się od oryginału ze względu na ograniczenia techniki zdjęciowej).

13. W jaki sposób można zamówić meble?

Producent marki Meble Wójcik nie prowadzi sprzedaży detalicznej. Realizowane są jedynie zamówienia z sieci salonów partnerskich, zatem prosimy o kontakt bezpośrednio z jednym ze sklepów znajdujących się na stronie internetowej

Infolinia
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.